вторник, 21 февруари 2012 г.

Battlefield 3 RLZZZ...!

Благодаря на Kalorias за дето ме представи. Аз съм darkWalker. Прякора идва от името ми Дарко (така ми викат, иначе се казвам Дарин). Стига толкова за мене.

За Battlefield 3 фан-бойчетата, a и не само за тях едно клипче което показва доста голям "Skill". Дори и да не съм играл никога Battlefield 3 ми се струва че на човека който го е правил му е отнело доста време и има моите уважения. А ето го и него:




Надявам се че го харесахте защото това клипче е "старичко". Същия пич който го е качил, е качил и оше едно оше по изумително (можете да го видите по надолу ако не ви се четат тези простотии). Повечето хора биха си казали "и аз мога да го направя к'во толкова" ами аре де нека ви видим в public match  как ше ми го напраите. Ако горното клипче показва "доста голям "Skill"" то това клипче показва оше по-голям. На мене ми харесаха коментарите от сорта на "Meanwhile in MW3, someone throws a knife into the air." или "Meanwhile in black ops, a guy gets killed by a toy car." кадето пичовете сравняват BF3 с CoD MW и BlackOps. Разбира се и в двата случая Battlefield 3 е жестока игра (дори и никога да не съм я играл) и ги бие по всякви критерии. Този човек вече има официално моите оше по големи уважения, а ето го и клипчето което всички които прочетоха тия "проститии" очакваха с нетърпение да видят.


Дано ви е харесало клипчето. Това беше моят първи пост в който и да е блог, благодаря за отделеното време.

3 коментара:

  1. УуУуУуУу , хейт хейт хейт хейт, (поемам дъх), хейт хейт хейт.(имитирам някои за ПЪРВИЯ ти пост)
    Дарко продължавай така, нема нищо страшно. Съвет: пиши така като би го казал на мен например, или на някой приятел. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Това е да свикваш със средно-статистическия коментар, който е ХЕЙТ. Пийс! :P

    ОтговорИзтриване