сряда, 15 февруари 2012 г.

Lollipop Chainsaw - Top 3 Real Life Juliets

След дългия кастинг да изберат най- реалистичната Джулиет от играта се стигна до топ 3 (Jessica, Aqueela, Sarah - така бих ги подредил аз). Да видим. Аз лично смятам, че не е случайно, че името на Jessica започва с J като Juliet, а и по други причини съм за нея де... <3 Да не забравяме че и мацката, която победи ще е новото лице на играта, затова не решавайте само с отделни части от тялото.

Тук ИЗБЕРЕТЕ вашия фаворит:
Снимки на Jessica, Aqueele и Sarah.
АНКЕТА
Who gets your final vote to be the face of Lollipop Chainsaw?

6 коментара:

  1. darkWalker: az samo nerazbrah koq e Aquelle koq e Jessica i koq e Sarah

    ОтговорИзтриване
  2. УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ неми допада този блог !!!!!!!!!!!!
    Човече можеше още да се постараеш , а НЕ да постваш половената неща от други хора . препоръчаха ми го този блог ,че бил много як ама са кат го гледам е пълна простотия

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотно, благодаря! Ако имаш по- креативна идеа от къде да се сдобивам и следователно вие с информация си напълно свободен да споделиш! Благодаря отново за искреното мнение!

      Изтриване
  3. ДА имам идея . От където искаш но не да копираш всичко от strangera !!!!!!! Щото е много гадно да видиш една и също инфо в два блога . все едно са аз да ти копирам името и да правя простотии да ли ще ни хареса , МИ не !!!!!!! Научи се да си пишеш свой теми е не 75 % да са на други личности

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пич ясно ми е що се бунтуваш само дето от Марто НЕ копирам(нямам намерението, макар че съжалявам че може да стане). Това че ползваме еднакви сорс сайтове не означава, че копирам от страйнджъра. Имам най- голямото му уважение и не бих постъпил така долно. Ако имам нещо копирано изрично съм дал препратката към сайта му (все пак е реклама) или пък ако сме си чатили в скайп или whatever. Адмирирам го силно и искам да го отбележа! БЛОГЪТ Е ИНФОРМАТИВЕН и желая тази информация да остане непроменена, с предлога че да не може да има изкривяване на новини и тн, а доколкото мои коментари- да позволявам си. Ако навлезеш малко по- изповътре на нещата ще видиш, че за да съществува един подобен блог, ъпдейтван доста начесто трябва да споделяш всяка нова новина - излязла в геймърски сайт, сайт за видеота и тн, няма начин някои новини да не се препокрият. Нещо от кухнята- имам 20 новини непостнати, които с времето и благодарения на darkWalker ще се наваксат, ето за такъв фаст-пейс постинг говорим. Благодаря ако ти отнех от времето и ми уважи коментара. Старая се да няма изгъзици и благодарение на ТЕБ ще се старая още повече занапред. Вече може да спиш спокойно. ;)
      ПС:Ето скоро ще пиша 2-3 ревюта на игри, които съм изиграл и преживял.

      Изтриване
  4. ауе батка кво му се обясняваш. като не му харесва да се маха

    ОтговорИзтриване