сряда, 22 февруари 2012 г.

Безплатно цъкане на Tribes Ascend Beta!!!!

Ако още не сте разбрали, този петък ще можете да играете "beta" версията на Tribes Ascend която досега можеше да се цъка само ако си намериш "beta key" което не беше толкова трудно но трябваше да минеш през няколко регистрации което е малко досадно. А ако още си нямате напредстава за к'во говоря Tribes Ascend е много яка First Person Shooter (FPS) игра която има много готина графика и жесток "gameplay". За разлика от други игри тя си има и свой собствен стил. Аз не съм я играл но си спомням че Kalorias  ме караше да я играя с него и от трейлърите които видях ми хареса, но не ми се занимаваше с намиране на бета кейове. Ето няколко снимки от играта:



 Също така ето и едно клипче:


Играта исползва Unreal 3 engine, един много добър енджин което означава жестока графика. А сега малко да "тролвам" тези които играят на конзоли, играта ще може да се играе само на компютър за сега което означава че пичовете с XBOX 360 или PS3 пасти да ядат. Можете да свалите безплатно бета версията на играта в петък от официалния сайт, а той е: https://account.hirezstudios.com/tribesascend/#
Благодаря за отделеното внимание, пожелавам на всички които ще играят играта в петък приятна игра.

Няма коментари:

Публикуване на коментар