понеделник, 26 март 2012 г.

Angry Birds Space удря 10-те милиона тегления

ЕПИК BIRDS ARE EПИК!
ТСТСТС! Като нямам много време, предпочитам да играя нещо по- отпускащо и развлекателно. Идеалната рецепта е Angry Birds Space и не само- всички други от поредицата.

Като лична позиция смятам, че в сегашни дние това е една от най- добрите инди игри. Минал съм първата на телефона, ъпдейта с нови ''мапки'' и сега мъча Seasons. Завчера мога да се похваля, че врътнах и Space (новата) без Danger Zone-а (доста ми се опира). Вмъквам и че тела ми е ТОЛКОВА МОДЕРЕН, че съм се frustrate-вал с цепещ геймплей (like a boss or a hardcore noob). Заслужено стигнаха 10 милиона доунлоуда => в зелено също милиони.

Та адмираций на Rovio и с нетърпение чакам ония свят дето пише ''coming soon'' да се отвори скоро. Сигурен съм и че ще продължат печелившата поредица. Ще се повтарям ако говоря повече и не искам да спойлвам нищо за нови птици, нива, сетинги на играта , затова теглете,  купувайте, квото щете- най- добре е да си го видите вие и да си прецините за себе си.

Моята оценка е 9,5/10
дължаща се най- вече на фъна, който пада.

Няма коментари:

Публикуване на коментар