неделя, 25 март 2012 г.

Първи стъпки

  Здравейте, от днес нататък аз ще съм един от хората , които ще поддържат този така нов blog.
За тези, които не ме познават или пък не чак толкова , казвам се Емо  но в повечето сайтове или игри може да ме срещнете като Embata ( както спомена вече Kalorias в по-долната публикация ).
Сега за себе си мога да кажа първо ,че не съм с дълга коса , никога не съм бил с такава коса и нямам снимка където косата ми да е била като гнездо. И това което казва Kalorias за мен не е така.Сега да не се отклоняваме от темата :D . Другото нещо което мога да кажа за себе си , е че: съм много ама много голям фен на игрите ( по-точно на online i mmorpg игрите) , но също така и на single player игрите . Обожаван , извинете направо обичам да използвам хакове ако има за някоя игра (тъи като не си падам от този тип хора,  който минават всичките си игри без да използват хакове и  си мислят ,хората като мен използват хакове защото не могат да играят , а то не е така. Използването на хакове е понякога забавно когато то е писнало да правиш едно и също нещо.)
Другото което искам да кажа за мен е : МНОГО ГОЛЯМ ФЕН СЪМ НА MINECRAFT И АКО ЧУЯ ЛОШИ ДУМИ ЗА ТАЗИ ПРЕВЪЗХОДНА ИГРА , ЩЕ СИ ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ С МЕНЕ.
  Ми тва е всичко за мене , което мога дави кажа . Ако искате допълнителна информация за мен много ще вие трудно ( по-лесно е да намерите зелен хайвер на луната, отколкото да ви кажа по-специални неща за мен).

1 коментар:

  1. Жестоко! Оправда очакванията ми за стила ти, давай в същия дух, нека се взривят МНОГОБРОЙНАТА ПУБЛИКА (около 4-5 души :))от писаниците ти.

    ОтговорИзтриване